Over ons

Medyflow is een bedrijf dat zich bezig houdt met de volksgezondheid en producten levert, die helpen bij de bevordering hiervan. Ons aanbod is bestemd voor zowel groothandel, als particulieren.

Gedurende de verspreiding van Covid-19 is er een enorme vraag naar detectie- en preventiemiddelen, maar ook buiten deze crisis is het belang van deze producten ontzettend groot.

Structurele belangstelling

De publieke aandacht, die nu gevestigd is op deze zaken, is van dezelfde capaciteit waarmee wij al tijden kijken naar de beïnvloedbaarheid en verbetering van de volksgezondheid. De overheid zet opeens aan tot het "Build Back Better", maar wij willen ons toch even hiervan distantiëren. De volksgezondheid bestaat uit meerdere onderdelen; fysieke en mentale stabiliteit, het geluksgevoel van de mensen en bijvoorbeeld de sociale cohesie in een land helpt ook bij het verkrijgen van een gezonde, leefbare staat.

Het SARS‑CoV‑2-virus, beter bekend als het Corona-virus of Covid-19, is een uitzonderlijke gebeurtenis op het gebied van virussen en pandemieën. Voor deze crisis, was er een prima beleid wat betreft het detecteren van een virus en het voorkomen van een buitensporige verspreiding hiervan. Door de huidige aanpak, wordt er paniek gecreëerd en wij willen deze paniek niet verder voeren. Structuur, duidelijkheid en snel handelen is waar wij van Medyflow voor staan. Geen reden voor paniek.

Geactualiseerd aanbod

Onze producten met betrekking tot het Corona-virus zijn momenteel van groot belang, echter houden we bij Medyflow van geproportioneerde aanpak. Dat is te zien aan ons assortiment; dat vormt zich namelijk naar de behoefte van de mensen aan deze middelen.

Dus ook na deze crisis zullen wij weer verdergaan met het onderzoeken van producten, die de veiligheid en gezondheid van de mensen bevorderen. Dit is geen nieuwe gang van zaken. Het gaat om structureel werk, wat wij al tijden met liefde doen.